Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Ibland är det så himla svårt att fatta vad som hänt

Publicerad 2020-05-30 10:24:46 i

Sen jag flyttade har jag i princip dagligen tänkt tillbaka, sörjt, bearbetat, fått flashbacks som ibland känts helt overkliga... varit förbannad, och sörjt ännu mer.

Men den senaste veckan, med all ny info jag fått om vad som hände bakom kulisserna, så är det som om att allt som hänt inte egentligen hände Mig. 

Det blev så svårt att ta in allt att jag backade ett steg bakåt och plötsligt såg allt utifrån mig själv.
Distansen var inget jag valde utan något som bara hände. 

Det får vara såhär ett tag... kanske alltid.
Jag kommer aldrig förstå hur man kan välja bort allt för just ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela