Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Where I am

Publicerad 2021-08-29 22:25:00 i

Ibland undrar jag vart hon tog vägen.
Hon den jag en gång var.
Jag har varit så många under så många år, och alla innan dig.
Och de jag var var alla en bit av den jag var påväg att bli.
Men här står jag nu och är någon helt annan.
 
Kanske en starkare variant, eller bara mindre fri? 
 
Jsg vet inte alls längre. Kanske jag blir tillslut hon jag var ämnad att bli. Kanske jag behöver frigöra mig ytterligare en gång för att bli mer.
 
Oavsett tänker jag ofta tillbaka på alla Hon jag var och känner mig bestulen på mitt Jag.
 
För den jag blev efter dig var inte längre mig, utan någon annan. Och där är jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela