Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Älskade unge

Publicerad 2021-08-11 16:36:12 i

Idag fyller min son fem år. 
I år får han inte fira födelsedag hos sin mamma, men hos sin pappa.
Idag fylls min facebook med minnen från de senaste fyra åren från denna dag. 
Dagen han föddes.
Dagen då han fyllde ett år och det var en underbar födelsedag.
Dagen då han fyllde två år och firandet förvandlades till en av de värsta dagarna i mitt liv.
Dagen då han fyllde tre år och ingen pappa ens brydde sig om att ringa och gratulera varken den dagen eller veckorna efter.
Dagen då han fyllde fyra år och fick vara hos både mamma och pappa.

Jag fastnar på bilden från det år han fyllde två år och storgråter. Fy satan så ont det gör i mig att du tvingades uppleva det som följde den dagen. Att jag stannade så länge att alla mina tre barn tvingades uppleva det under så många år.

Det är inte min skam att bära, men jag skäms ändå. Och jag gråter för er skull.

Jag kommer göra mitt allra yttersta för att ni aldrig ska behöva uppleva nåt liknande igen.
Så alla era födelsedagar och andra dagar blir lyckliga dagar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela