Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Ibland loggar jag in när orden fattas

Publicerad 2020-06-11 22:17:22 i

Ganska ofta faktiskt, mer ofta än jag loggar in och skriver.

Andra tillfällen loggar jag in och skriver, lite eller massor... men sparar inte inlägget.

Och det känns som om hela mitt väsen är påväg att sprängas med alla känslor och jag vill dela det med alla runtomkring för det är så starkt och så mycket att det känns som en omöjlighet att hålla för sig själv.

Hela den här veckan har varit precis detta.
Ett virrvarr av ångest, kärlek, rädsla, panik, mer kärlek och...

Ingenting som egentligen går att ta på i ord men ändå vill jag dela det då känslan är så stark ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela