Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Möte med polisen

Publicerad 2022-09-09 22:49:00 i

-Jag vill inte göra en formell anmälan, men om det händer mig något vill jag att ni vet vem som gjorde det!
 
-Har han hotat dig?
 
-Jag har berättat för honom att jag kommer flytta ifrån honom, och han säger till mig dagligen att han vill att jag dör, han vill se mig död!
 
-Har han uttryckligen sagt att han kommer döda dig?
 
-Nej, han säger att han vill att jag dör. Han säger det flera gånger om dagen. Han säger det framför våra barn som blir oroliga. Han väcker mig en timme innan jag ska kliva upp på morgonen och säger så, bara för att jag ska veta det direkt när jag vaknar. Han säger det med svarta ögon av hat. Han säger det och har tidigare berättat att det bara kostar honom 25 tusen att ta bort sitt ex. Han satt och slipade en yxa bredvid mig i sängen förra veckan efter att han kallat mig för en jävla psykopathora han önskade livet ur. Han vill att jag dör och han vill att jag vet att han kan fixa det!
 
-Om han inte uttryckligen sagt att han kommer döda dig så kan vi inget göra, och om du inte upprättar en formell anmälan så kan vi inte journalföra något av det du berättar!
 
-Men om jag anmäler honom så kommer ni förhöra honom och han kommer bli fullständigt galen, mer än han är redan nu? Jag bor ju kvar där tills jag får tillgång till nytt boende! Jag vill ju bara att Om det händer något så vet ni vad han har sagt och indirekt hotat med nu och under alla år!?
 
-Utan en anmälan kan vi inget skriva, eller göra.
 
-Men om jag dör?
 
-Då vet ingen om att du varit här.
Om du inte anmäler honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela