Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Fucking rewind

Publicerad 2020-01-03 17:05:19 i

Fantastiskt sjukt hur huvudet fungerar som. Varje dag förvånas jag över nya minnen som poppar upp, sånt som jag förträngt. Det är som att allt som tvingats undan innan för att jag skulle överleva i det jag levde i, nu istället portioneras ut dag för dag för att komma upp till ytan lagom snabbt för att jag ska kunna bearbeta det.
 
Det känns så otroligt tufft och det känns nu som att det aldrig kommer kunna ta slut. Vissa minnen återkommer gång på gång och vill inte alls försvinna.
Och smärtan är ibland så påtaglig att jag vill ge upp.
Det kommer aldrig fungera att leva ett normalt liv igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela