Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Always believe that something wonderful is about to happen ❤️

Publicerad 2020-04-07 18:13:22 i

Jag är så full av kärlek och energi inför mig själv och livet att varje morgon både börjar, innehåller och avslutas med lyckorus. 
Påväg till förskola och jobb lyssnar vi på hög musik, sjunger högt, tar med oss hela kroppen och dansar i bilen. Inga andra tankar finns förutom tacksamhet över vad jag har och spänning över vad mer som kommer i min väg.

Och varje dag händer något spännande och underbart som får mig att gnistra än mer.

Det är som en liten sol som strålar, som ger energi till omgivningen och som varje dag bara växer och växer. Och ju mer jag ger till mina medmänniskor desto mer får jag tillbaka.

Är inte energi helt fantastiskt?

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela