Starseed

En blogg från överlevnad-till att leva ❤️

Det finns en tid och en plats för allt

Publicerad 2019-12-08 11:45:20 i

Och här och nu har jag väldigt svårt att greppa att allt som händer i mitt liv, händer med en sådan rasande fart. 

Det är som att mitt inre och all energi i mig som tvingats tillbaka under så många år, fick en sån Jäkla kraft att det exploderade ut i världen, fullständigt omöjligt att stoppa.
 
Allt som kommer till mig nu är allt som ska vara här.
 
Och jag är så enormt tacksam över att ni hjälpte mig ta det här klivet ut i det okända.
 
Alla ni som hjälpte mig till insikt, som höll om mig när mina ben vek sig, som var förbannade när jag bara orkade vara ledsen, som höll min hand igenom alla panikångestattacker, som plockade upp alla bitar varje gång han krossade mig, som berättade om alla de kände som varit i samma situation som mig, som ledde mig i rätt riktning och såg till att jag fick professionell hjälp för att lyckas se det de såg, som kom så fort jag ropade på hjälp, som aldrig lät mig sluta hoppas på något bättre även när jag gav upp, gång på gång på gång.
Alla ni som fortfarande finns vid min sida.
Ni är sådana fantastiska människor allihopa
och jag älskar er alla av hela mitt hjärta.
 
 
Och mitt upp i allt så dök Du upp.
Från ingenstans och plötsligt bara fanns Du där.
Och jag har analyserat varje millimeter av dig, scannat av rädsla för att hamna i en våldsam relation igen.
Men du är helt fantastiskt jäkla underbar och du får mig att må så otroligt himla bra så jag fattar inte.
Det finns ingen som du i hela världen och du lyfter mig som ingen gjort innan. Du är på riktigt den finaste kille jag träffat. Och om du bara står vid min sida för alltid, så kommer jag inte be om något mer för resten av mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela